به این پرتغالی مغرور بگویید دست از خاله بازی بردارد

جام ورزشی؛ داریوش ارجمند در خصوص درخشش سید مهدی رحمتی در بازی های اخیر استقلال اظهار داشت: «لقب عقاب آسیا برازنده سید مهدی رحمتی است. با همه بی مهری ها این مرد در درون دروازه استقلال می درخشد اما مربی تیم ملی، این پرتغالی مغرور، همچنان او را نمی بیند.»

 

وی افزود: «من از این پرتغالی مغرور می خواهم که دست از خاله خانباجی بازی دست بردارد. ببیند، ببیند که این سید بزرگوار چه می کند. من نه به عنوان یک کارشناس ورزشی که به عنوان یک هموطن، یک فوتبالدوست و یا یک کارشناس هنری می خواهم تا رحمتی به تیم ملی کشورم برگردد چرا که شایسته تر از او نه در ایران که در آسیا نیست.»

این بازیگر سینما و تئاتر در ادامه گفت: «من هیچ انس و الفتی با او ندارم اما اگر شایسته سالاری هست چه کسی بهتر از او می تواند از دروازه تیم ملی کشورم در جام جهانی دفاع کند؟ ای ورزشی نویس ها، ای وجدان های بیدار جامعه ورزش، من که یادم نرفته این پرتغالی مغرور وقتی در یک نشست خبری شما اسم رحمتی را آوردید او با بی احترامی تمام جلسه را ترک کرد. از شما می خواهم کاری کنید حق این سید بزرگوار به او داده شود و او به تیم ملی برگردد. شما می توانید در ورزش کارهای بزرگ انجام دهید و من این را به کرات دیده ام. جدا از رنگ ها آیا او محق به پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست؟»

 

وی همچنین تاکید کرد: «او دیگر پنالتی چه کسی را باید بگیرد؟ او برای بازگشت چه باید کند؟ یادمان نرفته که برای تیم ملی نه با دست و پا که با ابرو و صورت هم توپ گرفت. من فامیل او نیستم، من دوستدارشم. از همه ورزشی نویس ها می خواهم کاری کنند که حق او پایمال نشود.»

ارجمند خاطر نشان کرد: «خوشحالم که توی مملکتم چنین دروازه بانی داریم. کسی که میلیون ها نفر را به وجد می آورد. کسی که جایش در تیم ملی است اما جایش را از او گرفته اند. او که سر به زیر و محجوب است اما چرا ما از او دفاع نکنیم؟»

 

وی افزود: «کاری ندارم که کی روش ما را به جام جهانی برده. فوتبال برای فوتبال به درد نمی خورد. فوتبال باید آدم بسازد همان طور که هنر باید آدم بسازد. من از ورزشی نویس ها می خواهم تمام انرژی خود را بگذارند برای بازگشت او که اگر او برنگردد حقی بزرگ پایمال شده است. گرچه می دانم در روحیه او ذره ای اثرگذار نبوده. او دارد کارش را می کند و پنالتی اش را می گیرد.»

دددددددددددمشششششششششششش    جیزززززززززززززززززز!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 9:2 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.